Egor vann i Göteborg- Lasse i Stockholm
Jag hade efterfrågat några turneringssegrare i förra inlägget- så blev det också! Egor Norlin spelade remi i sista ronden av Manhem Open. Det betydde en klar seger med 6/7. Det är första gången sedan 2005 (Nicolaj Zadruzny) en rockadare har vunnit den här tävlingen. Tidigare har också Dan Eriksson och Henri Majanmaa vunnit. Grattis Egor till en lysande insats. Andreas Voutsadakis ha
Läs mer3 kommentarer







